Contact

Kunnen we je helpen?
Hieronder vind je algemene contactgegevens, informatie over Investor Relations en Woordvoering van ASN Bank en antwoorden op veelgestelde vragen. Daarnaast delen we hier informatie over ons inkoopbeleid en documenten met betrekking tot leveranciers.
Heb je een vraag of opmerking over een product, rekening of klantgerelateerde zaken zoals bijvoorbeeld een BKR-inschrijving, hypotheekakte of bewindvoering? Kijk dan op de website voor klanten van ASN Bank.
Contactgegevens
030 - 291 52 00
Croeselaan 1
3521 BJ Utrecht
Nederland
Postbus 8444
3503 RK Utrecht
Nederland

Woordvoerders



Investor Relations


Een misstand melden
ASN Bank zet zich in voor een integere organisatie en een veilige werkomgeving. Daarom doen we er alles aan om het gewenste gedrag te stimuleren en wangedrag zoveel mogelijk te voorkomen. Mocht dit toch voorkomen, dan is het belangrijk om dit bespreekbaar te maken en te melden, zodat we zaken tijdig signaleren om van te leren en te verbeteren waar nodig.
Het SpeakUp-reglement van ASN Bank beschrijft de afspraken die zijn gemaakt over het bespreekbaar maken en melden van wangedrag en hoe meldingen worden opgevolgd. Dit gaat ook over het melden van misstanden, zoals gedefinieerd in de Wet bescherming klokkenluiders.
Externe betrokkenen die geen toegang hebben tot interne meldprocedures kunnen wangedrag zoals misstanden of gedragsincidenten melden via het SpeakUp meldpunt van ASN Bank. Deze meldingen blijven anoniem, tenzij iemand zelf de eigen naam en contactgegevens vermeldt.